Boende

Stugor att hyra på Möre GK

Möre GK har tre fullutrustade 4-bäddsstugor på 45 m² till uthyrning. De ligger med utsikt över 1:ans hål med en härlig morgonsol. Förmånligt pris på stugorna 795 kronor per person inklusive en greenfee. Bo en natt och spela två banor Möre GK och Emmaboda GK 1150 kronor per person, gäller från och med 1/5-30/9. Incheckning tidigast 15:00 utcheckning senast 11:00.

Stugorna är byggda med hjälp av finansiering från Leader och Europeiska jordbruksfonden för landsbygdsutveckling. Syftet med stugorna är att öka attraktiviteten för klubben och regionen, stärka klubben ekonomiskt och skapa arbetstillfällen på sikt.

Sydost Leader, EU-logotyp

Boka boende på Möre GK

Övriga boendealternativ

Ställplatser på Möre GK

Har du egen husbil eller husvagn så finns det tillgång till uppställningsplats på Möre GK med el och dricksvatten samt två toaletter i den vackra bokskogen vid Bruatorpsån på området. Dusch finns vid omklädningsrummen cirka 500 meter bort.

Pris för uppställning är:
  • 100 kr per natt (i samband med golfspel)
  • 300 kr per natt (för övrigt)

Fri tillgång till klubbens omklädningsrum ingår i priset.

Stufvenäs Gästgifveri

Efter en dag på golfbanan kan det vara skönt att få bli bortskämd på högsta nivå. Stufvenäs Gästgifveri erbjuder ett boende som ligger precis vid strandkanten till Kalmarsund i underbar miljö. Hotellet har 50 rum och två minisviter och rummen är utrustade med alla bekvämligheter.

Gästgiveriet har en prisbelönt restaurang, stora konferenslokaler och en fantastiskt SPA-anläggning, mycket för många alltså!

Green Door Hotel

Green Door Hotel är bekvämt beläget i Söderåkra, Kalmar län, och erbjuder rent och säkert boende till sina kräsna kunder. Njut av en avslappnad vistelse kompletterad med enastående kundservice, WiFi, fantastiska sängar och rena faciliteter. Green Door Hotel ligger strax intill E22 bekvämt nära avfarten, tjugofem minuter från Kalmars CBD och flygplats. 25 meter inomhus uppvärmd pool och bastu (gratis användning för alla gäster).

Alla rum har inkluderat: uppvärmning – linne – tillgång till kök – gratis parkering – tillgång till gym – vänlig hjälpsam personal.

Dalskärs Camping

Dalskärs Camping ligger i Bergkvara, Torsås kommun. På Dalskär har vi nästan alltid sol och det regn som kommer faller oftast nattetid. Alla stuggäster och nästan alla campinggäster har havsutsikt. Campingen har även strandtomter och säsongsplatser, säsongscamping för husvagn.

Här finns: Uppvärmd pool, havsbad med vattenstudsmatta, bangolf, boule, hästskokastning, beachvolley, golf, vandrings- och cykelleder, lekplatser, ledarledda aktiviteter för barn, barndisco, internet, samlingslokal i hamnen, Lionsgrillen en grillplats under tak vid havet, café och glass, servicebutik med bland annat nybakta frallor varje dag och restaurang Dalskärs Sjökrog med fullständiga rättigheter där du kan njuta vällagad svensk husmanskost och/eller à la carte i härlig miljö med underbar utsikt över Kalmarsund. Under säsong arrangeras även musik- och underhållningskvällar.

E-post: info@dalskarscamping.se

Kalmarsund Hotell

Trivsamt hotell mitt i Kalmar. Medeltiden i centrum, Glasriket runt knuten och ett stenkast från Öland.

E-post: info@kalmarsundhotel.se

First Hotel Witt

First Hotel Witt i Kalmar ligger centralt i händelsernas centrum i den gamla renässansstaden, precis vid domkyrkan och Stortorget. Det här klassiska hotellet har anor från 1600-talet.

Passar bäst för dem som vill ha stadens puls och nära till nöje, restauranger och uteliv. Hotel Witt har 112 rum och plats för 200 konferensdeltagare.