Företag

Partnerskap med företag

Möre Golfklubb jobbar aktivt för en positiv utveckling av regionen. En väl fungerande golfklubb i den här delen av Kalmar Län ökar attraktiviteten för att driva företag samt att bo och leva i området. Tillsammans med andra företag, organisationer och föreningar så gör vi regionen till ett bättre ställe!

Vi erbjuder företag flera möjligheter att utnyttja vårt värdskap och vår anläggning och oavsett om det handlar om exponering av ert företag eller arrangerande av er företagsgolf så gör vi vårt bästa att uppfylla era önskemål. Tillsammans med kollegorna på Stufvenäs Gästgiveri så kan vi erbjuda flera prisvärda alternativ för olika företagsaktiviteter. Golf är en självklar del i dessa aktiviteter men varför inte förena nytta med nöje. Tillsammans kan vi erbjuda er, en spännande golfbana, ett gästgiveri av högsta kvalité, två restauranger, stora konferensmöjligheter och en fantastisk service. Vad mer behövs?

Välkomna att kontakta kansliet för att bli partner med Möre Golfklubb.

Företagsgolf

Vi hjälper till att arrangera er företagsgolf efter era önskemål och förutsättningar. Bjud in kunder, leverantörer eller anställda, ni kan fokusera på affärer så tar vi hand om resten. Varje arrangemang får en dedikerad person som agerar som er kontaktperson och ser till att allt blir enligt önskemål. Normalt använder vi oss av shutgun-start vid större grupper men skräddarsyr ett upplägg helt efter era önskemål.

Förfrågningar om företagsarrangemang görs till:

Johan Lindgren

Klubbchef

info@moregk.se

Prova på golf

Golf är friskvård och mycket bra för kropp och själ. Bjud in anställda till oss för att testa på golf under lättsamma former. Vi bokar en tränare som tar hand om er och hjälper till med grunderna. Därefter får ni spela nio hål ute på vår vackra golfbana. Vi skräddarsyr ett upplägg helt efter era önskemål.