Möre Golfklubb ligger i Söderåkra i sydöstra Småland.

Kommer du norr ifrån?

Om du befinner dig i Kalmar så kör E22 cirka tre mil söder ut. Välj avfart Söderåkra (skyltat golfbana, ”Möre Golf”). Efter avfarten sväng vänster över E22 så hamnar du på klubbens parkering.

Kommer du väster ifrån?

Kommer du ifrån väster via Emmaboda och Gullabo, så kör du till Torsås och tar där av vänster mot Söderåkra. Följ sedan skyltning mot Kalmar och passera bron över E22 så hamnar du på klubbens parkering.

Kommer du söder ifrån?

Kommer du från Karlskrona, så följer du E22 norrut cirka fem mil. När du passerat Bergkvara och hastigheten övergått till 110, välj avfart Söderåkra (skyltat golfbana, ”Möre Golf”). Efter avfarten sväng höger så hamnar du på klubbens parkering.

På anläggningen finns det gott om parkeringsplatser, vi har även 4st laddstationer för elbilar. Vi på Möre Golfklubb har även uppställning för husvagn och husbil.