Medlemsförmåner

Som medlem i Möre GK har du inte bara tillgång till en högklassig golfbana. Du erbjuds också olika förmåner, rabatter och erbjudande från lokala företag. Här kan du se vad som är aktuellt just nu.

Rabatt hos Kalmar Indoor Golf

Möre Golfklubb - Kalmar Indoor Golf

På Kalmar Indoor Golf kan du ta lektioner av någon av deras duktiga Partnertränare.

Medlemserbjudande från Svensk Golf

Möre Golfklubb - Svensk Golf

Eftersom Svensk Golf har övergått till en prenumererad tidskrift har Möre GK inlett ett samarbete med Svensk Golf. På detta vis får alla våra medlemmar ett specialpris (239 kr för helår) där även Möre GK får ett bidrag på 40 kronor per tecknad prenumeration.

Lydinge Resort

Möre Golfklubb - Lydinge Resort

Tack Lydinge Resort i Helsingborg❣️

Vi fortsätter vårt samarbete med Lydinge Resort 2024 där de bland annat sponsrar vår klubb med fina golfpaket som vi nyttjar på olika sätt under året.
För Lydinge Resorts sponsring har vi gett dem utrymme för en presentation i detta nyhetsbrev.

🔥Erbjudande:🔥
25% rabatt på golfpaket 1 dygn 2 greenfee
Boka ditt “Golfpaket 1 dygn 2 greenfee” på Lydinge Resort och få 25% rabatt på hela paketet.
Gäller i hela 2024 om bokning sker innan 17/3.

Lydinge Resort med hotell på golfbanan.

På Lydinge Resort finns det charmiga hotellet där du finner 43 gemytligt inredda rum, konferensanläggning, relaxavdelning med IR bastu, traditionell bastu, bubbelpool, varma källor utomhus, spelrum med biljard och padelhall med 6 inomhus dubbelbanor.

Lydinge är en lättpromenerad skånskt präglad 18 håls golfbana som ofta koms ihåg för de jämna och fina greenerna. I den gemytliga restaurangen, som är navet för hela resorten serveras gedigen svensk husmanskost av hög kvalité med en touch av Skånes fina råvaror. Runt anläggningen finns en motionsslinga, fiskedam, shopping, cykel och vandringsleder med mera.

Nyhet för 2024 – Utbyggd och uppgraderad relaxavdelning

🔥 Extra erbjudande: Bokar vi golfpaket i 2024 och är 12 personer eller fler: Bjuder Lydinge Resort oss på entré till deras relaxavdelning, inkl badrock och badtofflor under hela vistelsen.

Nyheter på banan inför 2024:
Designuppgraderingar av golfarkitekten Magnus Sunesson med fokus på sista 9 hålen.
Ökad kvalité på fairways och ruff genom robotgräsklippning.

www.lydinge.com
042- 22 55 46