• 2-manna scramble scratch med lottad partner

• Par-3-hål från Röd Tee / Par-4 och Par-5-hål från första sprinkler på fairway

Herrar spelar:

• Från Röd Tee alla hål

Vi samlas i god tid för lottning. Ingen föranmälan krävs. Man anmäler sig inte i par, utan lottning sker på plats. Anmälningsavgift 200 SEK / person. Swisha till 0705 62 93 66. Meddelande: Skriv ”Vintergolfen”. Startavgiften går oavkortat till priser.

Är man inte medlem i Möre GK Swishar man 200 SEK. Dessutom betalas gällande greenfee, alternativt att man betalar Vintergreenfee 995 SEK till Möre GK.

Man måste ha deltagit minst fyra lördagar för att få erhålla pris. Efter varje spelrond tar en spelare i bollen på sig ansvaret att maila resultaten till:
hakan@wasta.se.

I mailet måste det tydligt framgå:

• Speldatum
  • För och efternamn
  • Resultat

Maila spelade resultat direkt efter helgen, för att resultatredovisningen ska kunna offentliggöras på Möre GK:s hemsida. Prisutdelning sker i samband med klubbens vårmöte 2018.

Tävlingsansvarig: Håkan Wastå, 0705 62 93 66.